Shopping x 2

Vi hade övning med Räddningsledare A i torsdags. Vi hade sex insatser och jag var pumpskötare, RD 1, RD 1, RD 2, säkerhetsman x 2. Var kul att vara på fältet lite. Var väl sista gången jag rökdykte här om det inte kommer upp något oväntat.

I fredags klippte jag mig (var på tiden), skönt att slippa vara långhårig :o)

I lördags var hela familjen i Lund då jag skulle visa dem runt. Shoppade på Nova och käkade mat. Systersonen Thias var ju med och stolta mostern bar runt honom ibland (väger mycket nu) =o)
Sen körde vi till Revinge där jag visade hur jag bor och övningsfältet. Var trevligt att familjen fick se hur jag har haft det i två år och visa vad jag har berättat om. Behövde knappast säga var jag rökdykt. ...

I söndags fyllde man 21 år. Så det blev firade med familj och vänner. Vi firade samtidigt min bror som fyller år idag och sen var det ju Mors Dag.
Åkte ner till Revinge söndagskväll för att ha omexamination i Brand på måndagen. Nu är jag godkänd på det*pust*.
Ledig idag. K och jag shoppade i Center Syd (hittade inget i lördags) och jag köpte fyra tröjor, ett linne och en skjorta. Kul att spendera lite pengar. Brukar vara rätt sparsam av mig när det gäller kläder...

Imorgon har jag examination Extra ordinära händelser. Var ju inte här när klassen hade det provet.

Haha
flashbangen kom på fel sida om dörren*asg*

En timme kvar till Life och Desperate Housewifes så jag får plugga lite nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits