Trafikolycka in the real life

Var ute och sprang i en och en halv timme igår. Ja jag sprang ju inte hela tiden men endå...
Jo så körde en bandvagn förbi och sen kom en till och då var det smalt så jag stannade i en korsning. Gröngölingen i tornet (eller vad det heter) gjorde honör till mig. Tyckte jag var kul faktiskt =o)

Idag när jag skulle gå en runda i skogen ser jag något mycket obehagligt på marken och jag skuttar till för att komma förbi. En skorpion!! Ahhh!
Startade 3G-samtal med min bror för att visa vad jag hittat. Närmade mig försiktigt och kastade en sten på den. Den såg rätt stel ut så jag antog den var död.
Hämtade en pinne för att peta på den. Den hamnade upp och ner och då såg jag att den var gjord av plast. *puh*
Jag lovar, den sååg verklig ut!!

Resten av den 1 h 40 minuters långa rundan tittade jag febrilt ner i marken. Nästa gång kanske det är något annat som lever....

Idag har vi haft trafikolycka i Vellinge. Var skoj men lite pirrigt när 30-tal pers tittade på och dessutom polisen iblandad.
Lärare G verkade lite nöjd så då har vi ju lyckats...

Jag har röd hjälm...



Föraren i en av bilarna hade sprungit från platsen och polisen ska söka med hund...


Sydsvenskan och Trelleborgsposten var där...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits