Varför vinkar aldrig polisen in mig?

Har hänt flera ggr, senast i tisdags att polisen börjar gå mot vägen med armarna i kors. Sen när jag kör förbi vinkar de in den bilisten bakom mig. Surt... =)
Kanske inte ser så mysko ut i min 740...

Ett positivt sak sen sist. Fick 89 av 89 poäng på provet om internationella veckan. Men vi fick göra det på internet så det var ju bara till att slå upp det man inte kunde. Skönt att det flyter på nån gång. Blev godkänd på sjukvårdsprovet.
Men alla PM som ska lämnas in är ju inte roliga. Mer jobb än att vara på lektionen. Men vad gör man, man vill ju ha gott samvete och göra det man ska i skolan, till skillnad från vissa andra....

Åkte inlines mot Karlshamn för att möta brorsan som skulle hemåt. Jag hann 1.2 mil på 50 minuter tills vi möttes.
Pappa hade fått tag i stavar (som används till rullskidor) men de var inte bra. Fick inget grepp =(

Nu verkar det som att datan funkar igen. Brorsan hittade nog felet. Processorn blev för varmt för att kylpastan eller fläkten inte kylde tillräckligt. Och jag som var arg på datan för att den hakade upp sig. Den var ju bara lite överhettad :o) Så nu klappar jag den så fint och har förlåtit den för alla svordomar jag svurit för den.

Lite vårbilder:
image347
Grillning på gång.

image348
En blomma, vad den nu heter..

image349
Tigern.

image350
En vitsippa.

image351
Lite fler vitsippor.

image354
Fler gula blommor.

image352
Myror.

image357
Inzoomning på myror.

image353
Påsklilja.

Bilder från trafikolyckan i tisdags:
image355
Avspärrningspersonen hoppar av.

image356
Jag är sjukvårdare och kommer precis in till patienten.

Så, nu får det vara nog med bilder.
Favvobilden denna gången är nog vitsippan. Kul att man kan få bra närbilder med en vanlig digitalkamera.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits