Bildinlägg

Denna envetna hosta vill inte ge med sig*grr*.
Jobbade i fredags och lite igår. Flåsade ju när man pratar och går samtidigt. Fast man kan ju inte prata så väldans mycket. Skönt för folket runt omkring kanske :o)

Tog kort över staden i fredags men alla bilder blir ju suddiga. Och jag försökte ha kameran så still jag bara kunde.




Denna lampan köpte jag häromdagen och sen en stor som var ca 1,5 m hög.


Fia fick guldbruna ögon....


Ibland önskar man att man var lika stor som sin bror. Gud vad lätt det hade varit att få loss kopplingarna på grovslangen...

Förstår ni varför man förlorar när vi fajtas? Han tar lixom runt båda mina handleder med en hand.
Det är fusk! =o)

Kommentarer:
Postat av: Teller

Tja!! Tänkte bara säga att jag numera går med över till min andra blogg som även är lite mer privat och tänkte att du skulle få den sidan med om du fortfarande har lust att läsa ;)

Ha de bra!! kram

Postat av: Brandkvinnan

Ja visst ska ja titta in på den oxå :o)

2008-11-03 @ 10:27:36
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits