Bytt däcken

Ronden gick bra i tisdags. Blev skrämd av en som jobbade kvar. Jag klev in i labbet, släckte lyset och gick en meter in i lokalen. Då satt det en vid datorn precis till höger. Han hade hört mig komma men jag hade givetvis inte hört honom. Han hade kul iaf. Har alltid varit folktomt på det stället.... Råkade lysa med ficklampan i ögonen på honom när jag upptäckte honom, var inte riktigt meningen men det fick han ta :o)

Om sju timmar ska jag börja jobba. Sen slutar jag efter tio timmar. Så segt när man vill hem. Ska upp tidigt för att köra till stationen och säga hej, till apoteket, hämta nyckeln, städa lägenheten efter hantverkarna, hämta preemsläpet...
Får inte glömma att ta på kylskåp och frys imon heller.

Hoppas det räcker med en undertröja, en polo, min underställströja från SMO och jobbartröjan. Ska se hur kallt det blir inatt. Halsduk måste jag med packa ner... Jag tänker inte bli mer sjuk bara för att det ska ta 6 mån att få en jacka...

Har bytt till vinterdäck idag. Lär inte hinna det i helgen eller nästa vecka...
Undrar om de bytt till vinterdäck på jobbarbilen. Jag skulle inte bli förvånad om de inte gjort det.
Nej om man skulle försöka vara positiv.
Jackan har kanske kommit idag och däcken är säkert bytta.

Lät det någorlunda positivt?

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Jag vidhåller min kommentar från förra inlägget - inte ett pass till utan jacka och ring facket! Någon jävla ordning ska det vara!!



Hade jag varit du hade jag ställt bilen och gått hem så får de lösa det bäst fasiken de vill! Man ska ha den utrustningen som är absolut grundläggande och där ingår jacka. Det tar INTE mer än ett halvår att få fram en och är de slut kan man låna från ett annat kontor!

Postat av: Teller

ja de tycker jag låter som en bra ideé :D

Det där med spineborden är att vi övade att sätta fast armarna bara under remen då för att öva olika tekniker. Men klart tejpar vi i hopp tummarna men bara om patienten är medvetslös. Fast personligen tycker jag att dom ligger bättre med armarna lösa för då kommer amb åt att sätta pvk och kolla sat och sånt ;D

2008-11-21 @ 17:44:16
URL: http://marianova.com/users/viictoriiaa
Postat av: Brandkvinnan

Sanna: Jag ringde den andra chefen och hon sa att hon precis frågan chefen och han hade sagt att alla hade jackor?? Men hon skulle ta tag i det...

Har sökt annat jobb så jag hoppas man får det.



Teller: Ja jag tycker med det är bäst att ha armarna lösa.

2008-11-25 @ 11:08:07
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits