Hela huset fullt med saker

Det ser ut som kriget hemma. Banankartonger, madrass, soffa, köksbord och andra prylar lite utsprida i huset. Men nu dröjer det inte många dagar kvar. Tidigt på lördag börjar sakerna bäras ut. Släp är redan bokat. Försöker planera så allt går så smidigt som möjligt. Pizza och fika måste jag ordna till familjen. De måste ju ha något för att de hjälper en.
Bjöd de på mat i torsdags när vi åkte till IKEA. Först var det tänkt att vi skulle äta där men det hann vi aldrig.

Jag sitter på jobb. Hoppas tiden går fort. Får väl söka runt på nätet efter julklappar. Vad sjutton ska man köpa? Likadant varje år. Sist bjöd jag ju familjen på limousine och middag.

Klippte mig idag. Blev rätt nöjd =) Håret var så långt innan..
Nu är ploppen slut.. Käkade andra delen i lördags, gott att höja blodsockret lite på natten. Blåset ju som fasens. Brr.
Idag är det ännu kallare.

Har väl inte mycket mer att rapportera. Förkylningen börjar ge sig, efter tre långa veckor...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits