Storhandlat

I torsdags var det dax att köra till IKEA. Vi fick ta pappas bil då min bil är en sportversion som dånar när man gasar (har borrats hål i luftfiltret i hans yngre dar).



Väl uppe på IKEA parkerade vi jämte ett annat släp på rymmen.


Sent på kvällen kom vi hem. Släpet full av kartonger och plånboken en anings lättare.


Jag köpte soffbord, tv-hylla (BESTÅ), sänggavel (MALM), säng, madrass, bord jämte sängen som tillhörde gaveln, hallbyrå med glasskiva ovanpå(MALM), hallspegel (KRABB) och sen en massa småsaker som gardiner, sängöverkast....

Igår köpte jag soffa (Oregon) på Karlskrona Möbler. Lånade pappas släp och begav mig själv iväg. Köpte även hallmatta, hallampor (vägg), vardagsrumsmatta och vardagsrumslampa (tak).

Nu är det inte mycket kvar men det tar jag allt eftersom man bor i lägenheten. Var på Ö&B och köpte städgrejor med mera.
Förkylningen vill inte ge sig. Ska jobba inatt och jackan har fortfarande inte kommit. Suck...

Kommentarer:
Postat av: Helena & Jaja

Mjällby såg jag att de stod på släpet,,där är jag ibland har stuga i nogersund,känner mkt hundfolk där nere


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits