Kanske till doktorn?

Igår körde jag hemhem. Mamma och jag körde till Karlssons och Maxi utan att hitta gardiner. Ska det vara så jäkla svårt att hitta gardiner till vardagsrummet? *suck*.

Idag var vännen N och hälsade på :o) Hon undrade om jag var täppt i bröstet då jag kippade efter luft när man pratade eller käkade en kaka. Hon började bli orolig att jag hade lunginflammation.
Tittade på nätet på symptom: "Den klassiska bakteriella lunginflammationen börjar oftast plötsligt, med frossa, feber, smärtor i bröstet och hosta. Hostan är torr i början, men efter ett tag hostas material från lungorna upp. Andningen är vanligtvis snabb och flyktig. Man kan uppleva att luften inte räcker till."
Det började iförsig inte plötsligt och har inte smärtor i brösten men resten stämmer. Känns betryggande. Ska nog slå en pling till farbror doktorn imon...

Annars sitter jag här och flåsar på jobbet. Kom nyss på att jag borde nog äta lite. Är inte så hungrig när man e sjuk.
Värmen är skruvad till max. Känns som man har feber. Får gå väldigt sakta på ronden. Ingen lär ju sakna mig tills imorgon klockan två... ;o) Kan jag ligga och pilla mig i naveln nedanför en trappa...

Nähe mat var det ja...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits