Köpt köksbord "cat ching"

Jag fick välja mellan en massa tapeter :o) Ni får se resultatet sen.
Jag har redan köpt köksbord. Letar efter andra möbler. Tittar runt i olika butiker för att hitta bästa pris :)
Gav 2495 kr men tjänade 2287 kr på köksbordet då det var utställningsexemplaret man fick köpa.


Har hittat lite saker på IKEA som jag nån gång ska köra upp och köpa.
Sen måste man köpa massa taklampor och massa andra roliga saker :) Å vad kul det ska bli.
Fast jag är rädd att man ska känna sig ensam. Ingen att prata med när man tittar på tv...

Jobbade natt i torsdags. Förkylningen blev värre. Kan knappt prata, känns som man har köttsår i halsen och hostar så man klöks. Snart varit sjuk i två veckor. Fan oxå. Jag måste träna på rullbandet!!

Dagens låt:
Nickelback - Gotta Be Somebody

"'Cause nobody wants to be the last one there
'Cause everyone wants to feel like someone cares
Someone to love with my life in their hands
There's gotta be somebody for me like that

'Cause nobody wants to go it on their own
And everyone wants to know they're not alone
Somebody else that feels the same somewhere
There's gotta be somebody for me out there "


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits