Eget hem nu.

Varnar redan nu för en massa bilder. Har tagit massa kort för att visa er flytten under helgen.

Sovrum


Toa


Vardagsrum




Köket


Dagen innan(fredags). Precis hyrt släpet och familjen kommer med allt som ska sättas ihop så träet "sätter sig" i värmen.


Min bil blev en riktig draghäst :o)
Påminn mig att flytta på sommaren nästa gång... Kallt var det.


Halvfull. Det klagades på att jag tog ut svängen FÖR mycket. Soo? Bättre har marginal än inget...
Men det gick saaakta över guppen.






Fika


Många delar var det... Många skruvar blev det...


Sovrummet söndag morgon.


Bara satte tavlan någonstans så länge. Kan inte låta bli att titta rakt in i ungens ögon...


Syrran och jag satte ihop soffan på lördagen.


Hittade fina korgar på Karlssons.


IKEA of course


Kuddar från EKO. Soffa från Karlskrona Möbler.


Lampor från Börjes.


Ja det blev lite bilder. Som ni förstår har jag och hela familjen haft fullt upp i helgen. Det hade varit ännu roligare om man var frisk. Hostan kom ju tillbaka i fredags och har blivit värre. Nu har jag feber och ont i öronen oxå. Hade jag inte haft familjen hade man fasikens gett upp. Vad är det för mening att vara mer sjuk än frisk?
Så det var bara till att sjukskriva sig och efter en stor handling av mat satte jag mig i soffan med det här:


Ringde chefen 8 h och 40 min innan jag skulle börja jobba. Vet vad han klagade på? Att jag var sent ute... Helst ska man väl veta en vecka innan man jobbar att man blir sjuk...

Kommentarer:
Postat av: Anna

härligt med eget! bara att njuta! och du, sluta på lingonen, de är inge bra....

Postat av: Brandkvinnan

Ja jag njuter för fullt =)

Har sökt annat jobb så jag håller tummarna!

2008-11-25 @ 11:04:20
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ser jättefint ut!



Angående att du är sjuk och chefen surar. Det är bara att hälsa honom att hade du haft en jacka, hade du mycket troligt varit frisk! Handlingar får konsekvenser, även för chefer inom bevakningen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits