Bildserie

Här kommer lite bilder:

Smilla som I är hundvakt till. Så söt.


Men ack så farlig :o)


Så här ser det ut 1 km hemifrån...


Landet som bäst...


Utsikt när jag och brandmännen fikade. Ni ser det i mitten, jag ska allra högst upp på ronden på jobbet :o)


Varför tycker katter om lådor? Fia är galen i lådor...


Igår kom cementbilen hem. Garagegolvet skulle bli platt...


Nu får pappa skynda sig :o)


Och så var det färdigt...


Ikväll ska jag ut och festa med I och ev M. Hoppas att I inte sviker mig nu. Första gången hon ställer upp på nåt jag vill...

Var ute i gick i 1 ½ h igår. Skönt att rensa tankarna lite. Ska ut snart igen. Fast jag tror jag ska springa...







Hoppas jag får den

*pleasepleaseplease*

Villvillvillvillvill.....

Kommentarer:
Postat av: http://blivandeekonomenochpsykologen.blogg.se/

VIlken söt hund!!!!! Jag önskar jag inte vore allergisk... skulle vilja ha en fin golden!

Postat av: Sanna

Vet inte vad det är med katter och lådor. Fd Katten hade en fullständig besatthet i att campa i gamla ölflak...

2008-10-06 @ 00:48:04
Postat av: Brandkvinnan

Ekonomen/psykologen: Usch inte kul att vara allergisk =( Jag skulle bli galen utan djur. Ja golden är så söta, särskilt när de e valpar, men vilka e inte det? :o>



Sanna: Hehe ibland kan man tro katter i dumma :o) Fast de är rätt roliga när de ska knökla sig ner i en alldeles för trång låda så fettet/skinnet hänger utanför :oD

2008-10-07 @ 12:08:33
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits