Höhö

Rullbandet funkade inte iförgår så jag tänkte gymma på brandstationen. Skulle sätta på ipoden och fick inte igång den*svor*.
Men sen kom Thias hem och humöret blev på topp igen.

Det är jättekul att sitta i vakten faktiskt. Mycket att göra och hålla reda på. Öppna bommar, hjälpa chafförer var dem ska genom att skriva in deras ordernr i ett program, svara i telefon, skriva in besökare, ge koder till fartyg som lägger till, skriva ut besökslappar, dela ut nycklar, taggar och kort.
Vilken tur att man är kvinna och kan göra två saker samtidigt :o)

Hörde den goa brandmästaren på radion igår så jag skickade iväg ett sms när jag hörde att de var tillbaka från automatlarmet. Så ringde han upp och det blev lite tet*fniss*. De får passa sig när jag har "makten" på det stora området och öppnar bommarna :o) Hoppas på ett automatlarm snart så man får lära sig hur det går till. SOS ska nämligen ringa till en när larmet kommer så man e beredd...
Ja det ska bli kul att sitta där ibland, får hoppas man reder ut det oxå. 21 år och har koll på en arbetsplats på 800 pers*gulp*. Det skaaa gå ;oD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits