Köpt tv

Oj vad jag har kommit efter med bloggandet. Ni måste tro att jag gått i ide =o)

Vad har jag gjort i veckan då? Jobbat natt, sprungit x 3 och tränat på rullbandet på brandstationen. Sen har jag hållt syrran och Thias sällskap ett par dagar.
Men det bästa av allt är att jag köpt tv. Då man förhoppningsvis ska flytta så fort man hittat lägenhet måste ju en tv införskaffas så istället för att köpa allt på en gång köpte jag en nu. Så kan man titta på film ifred :o)
Det blev en LG LCD på 42". Ja jag vet att den är stor men jag tror att det är bättre köpa lite större än för liten för man vill ju inte ångra sig.
Min bror hängde med mig för jag har noll koll på tekniska prylar så han godkände den :o)
Sen skulle vi ha in den i min 740. Vi fick ta bort baksätet och lägga det där bak. Tvn kom precis in. Var på centimetern på både höjden och bredden. Andra hade fått ta släp men min bil slukande den*ler*.


Mamma blev förvånad och tyckte den var stoor. Vi försäkrade henne att förpackningen var mycket större än tvn :o)



Nähe ska köra ut I till hunden Smilla. Och så ska jag hänga med och gå givetvis...:o)
Ha´de fint i höstmörkret!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits