Hosta

Vi var ju på Börjes igår. Köpte två lampor. En stor och en liten i samma stil. Ska ha det när man väl flyttar hemifrån.

Sen stack jag till stationen för att träna. Började känna att jag hade ont i halsen när jag steg upp igår så jag ville inte ta ut mig helt. Märkte direkt när jag började gå på bandet att det var nåt skit i kroppen. Men jag gick lite på bandet och sen lyfte lite skrot.
Jag var där knappt en timme men lite tet hanns dock med. Var ju mitt gäng som jobbade. Hehe de e för roliga. Min bil låg illa till igen. Förstår inte varför de tycker den tillhör skroten :o)

Inatt kom hostan...*great*

Idag började jag envist med att ignorera förkylningen och städade och dammsög hela huset  (178 kvm) så svetten rann. Sen tvättade jag och strök.
Var meningen att jag skulle fortsätta ut och räfsa löv och få frisk luft men har inte kommit dit än...

Kul, musen är stendöd... Måste hitta batterier här någonstans.
Alla batterierna var döda så jag får ladda upp dem*suck*.
Ska man se hur man kan uppdatera utan mus... 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits