Sugen på att flytta

Ska jobba tis, ons, tors som vanligt. På fredag ska jag gå lärlingspass på natten.

Sprang i 40 min igår. Var rekord eftersom jag inte sprungit hela den rundan men igår sprang hela vägen hem :o) Känns så underbart att ha energi och utvecklas.
På den rundan är det nämligen många långa och sega uppförsbackar men jag tog dem en och en :o)
Nästa gång ska jag bara öka takten lite ;oD

Har gått ner 4 kg sen jag började jobba som väktare. Och då har jag ätit som vanligt, alltså lite godis och läsk ibland osv. Och mammas mat med grädde och allt är ju inte den nyttiga maten man åt i Revinge då man kunde bestämma själv. Försöker få de här hemma käka fullkorn men är hopplöst.

Längtar tills man flyttar. Hur mycket pengar behöver man egentligen när man flyttar hemifrån för att klara sig? Jag har ju bara behovsanställning med....

Nähe snart Dr Quinn....

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hitta ett så billigt boende du bara kan och se till att anmäla dig på arbetsförmedlingen så att du får rätt till att stämpla a-kassedagar när du inte får ihop timmarna.



Hur mycket pengar du behöver beror ju helt på hur mycket saker du har med dig till ditt egna boende hemifån. Köksgrejor har IKEA superbra och billiga "flytta-hemifrån-kit" och är man inte så petig så kan man hitta hur häftiga och bra grejer som ex soffor och hyllor på loppis, Erikshjälpen mm. Kanske inte det senaste och mesta inneprylarna men med lite sandpapper, färg oc textilier kan man fixa till det mesta och få det väldigt hemtrevligt :0)

2008-09-10 @ 09:37:48
Postat av: Brandkvinnan

Det kan man ju göra, stämpla alltså :o)

Jag har alla småsaker man fått på födelsedagar och sådant i flera år. Fattas bara möbler.

Syrran har iförsig en del möbler hon inte behöver...

Hmm man kanske kan flytta tidigare än beräknat ;o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits