Titta framåt när ni går...

I fredags morse ringde syrran och frågade om jag kunde hämta Thias på dagis, han var sjuk. Så jag körde till syrrans jobb för att byta till hennes V70 och sen vidare till dagis.
Barnen satt i en ring och käkade frukt. Jag satte mig mittemot Thias för att vänta på att han ätit klart. Då reser han sig och ger mig en stor kram. Dagisfröknarna bara: ååå...
Moster var rätt stolt :o) Sen körde vi hem till mig och hade det mysigt.

Glömde berätta när jag jobbade natt förra veckan. Var en skola som var upptänd, jag tittar in mot fönstrena för att se om någon var kvar (vill ju inte larma in någon) och går samtidigt snabbt mot ingången.
Donk! Gick rakt in i en stolpe så jag precis träffade tinningen*ahh*. Blev lite snurrig men lyckades ändå larma på skolan och släcka ner... :o)

Igår skulle jag klippa gräset. Det gick bra tills middagen var klar och jag skulle gå in. På altanen lyfter jag inte foten tillräckligt högt vid kanten så jag snubblar. Föll handlöst mot trägolvet och tar emot mig med händerna. Så inatt fick jag ligga med hästlinement och bandage*suck*. Varför ska jag vara klantig jämnt?
Men på onsdag ska handleden vara frisk om den vill eller inte...

Dagens låt

Nu ska vi till börjes

Kommentarer:
Postat av: http://blivandeekonomenochpsykologen.blogg.se/?tmp=12155050

jösses! du får se upp!! så du inte slår dig igen. så det kan gå!



hittade du ingen i skolan sen? tänk om det satt kvar någon stolle och jobba.. har det hänt att man larmat in dem? :D hihi



kramis

Postat av: Brandkvinnan

Ja man får passa sig så man inte ligger på marken ute i mörkret utan att någon saknar en på 1 ½ h... Men jag föddes klnatigler.



Nej det var ingen i skolan, ingen som svarade iaf :) Och isåfall var denne väldigt stilla resten av nattenmohaha.

Nja jag har inte larmat in någon men det är nog inget ovanligt. Hände en gång att någon ropade när de hörde en komma in :o) Hon sprang ut genom en annan dörr :oD

2008-09-16 @ 16:10:44
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits