VU2

Jaha då är man tillbaka från VU2an. Har varit lika roligt denna gången. Hade en annan lärare som jag tyckte var jättebra.
Självskyddet var givetvis det roliga. När läraren skulle visa på mig när vi övade i grupper så kändes man rätt liten. Han var större än min bror ca 195. Så när han skulle göra krokodilgreppet på min hand försvann min hand i hans, hallå lilla handen? :o)
Och den andra instruktören var ännu större. Hans underarmar var ju enorma 8o)
Sprang ett par ggr med kollegan K i skogen. Han hade ju ett bra tempo så man hade lagom träningsvärk till självskyddet.

Veckan gick hur fort som helst och rätt som det var var det dax att checka ut. Provet gick bra även om jag inte pluggade nåt vidare. Fick 37 av 41 *puh*. Man vill ju inte komma tillbaka....

Lite bilder:

Ni kan ju gissa var jag höll hus. Nära två stora flygplatser....















Säga vad man vill om golfare men de har iaf fina miljöer.

Nu sitter vi här och lanar hemma hos oss. Ska installera COD 4 snart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits