Feber

Tyvärr får ni vänta lite till på de första bilderna.

Blev sjuk i lördags. Jobbade på söndagen. Blev värre på måndagen trots jag bara tittade på film med en kompis. På tisdagen låg jag i sängen tills jag skulle börja jobba. Hade feber men hyran måste ju ändå betalas. Hälsade på på stationen innan all solbränna var borta. Fast jag var väl blek som ett lakan ändå.
Långsamt gick jag igenom alla objekt på kvällen och till sist kunde jag köra hem. Låg däckad i sängen 13 timmar innan jag orkade käka frukost nästa dag (dvs igår). Igår låg jag mest i sängen tack vare febern som inte ger sig.
Idag är det lite bättre, kan ju till och med sitta här. Men mer orkar jag inte.

Hoppas det går över snart. Ska jobba fre, lör och måndag. Hemhem på påskmiddag på lördag, hemhem till mammas födelsedag på söndag.

Och jag som skulle putsa fönster innan påsk. Får vänta lite till.. Inte värt att somna på fönsterbrädan*donk* =o)

Tittar på bilder från resan. Kan knappt fatta att man varit där. Det gick så fort. Har redan varit hemma en vecka. Och snart är jag 22 år, läskigt att bli gammal ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits