Gräsbrand

I måndags var jag på brandstationen =) Började med att rulla lite slang.
Jag hade beställt gräsbrand så man kunde åka på larm. Och visst blev det gräsbrand vid ett-tiden. I en annan stad som vi skulle till. Vi kom halvvägs då vi fick vända, deltiden hade branden under kontroll.
Jag som ville släcka lite... Men fick iaf åka lite tut tut :o) Dessutom hanns det med en massa tet under dagen =oD

Sen vid fem var det dax att jobba på riktigt. Var lugnt på kvällen. Fick ett larm till villa men det återkallades innan jag var i närheten.

Idag är jag ledig =) Har massa saker jag borde göra men vet inte vilket man ska börja med...

Bävar för morgondagen. Då ska jag ta tåget halv sex på morgonen för att jobba. Vet inte hur jag ska kunna vakna kvart i fem...

Kommentarer:
Postat av: O

Vad finns det för grejer på 30 309?

2009-04-16 @ 19:54:03
Postat av: Brandkvinnan

Varför undrar du? =) Oscar?



Klippverktyg och tungräddningutr m.m

2009-04-17 @ 15:54:33
Postat av: Japp

Blev lite nyfiken då den rullade förbi på stan häromdan...

2009-04-22 @ 23:56:25
Postat av: Brandkvinnan

Är du här i stan? :) Hur går det med jobbet?

2009-04-23 @ 19:53:00
Postat av: Mmm

Inflyttad i stan. Trivs utmärkt på jobbet. Man kan knappt göra annat med världens bästa jobb.... eller hur?

2009-04-30 @ 11:23:29
Postat av: Brandkvinnan

Där ser man. Hur kommer det sig? Var jobbar du då?

Jobbar du inte kvar i Trelleborg på sec?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits