Missuppfattning

Folk verkar helt har missuppfattat förra inlägget om man ser på kommentarerna.
Det är inte systersonen som svär. Det är jag! Jag ska försöka sluta INNAN han svär. Alltså undrade jag hur JAG ska sluta svära och då kanske göra armhävningar som straff.
Aldrig att jag skulle tvinga min systerson på 2 ½ år att göra armhävningar!
Men jag ska vara tydligare nästa gång jag skriver. Och ber om ursäkt för eventuella upprörda känslor.

Skriver åter igen att jag skulle aldrig få för mig att plåga barn! Jag älskar min systerson som min egen och skulle dö för hans skull.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ah, bra att du förtydligade dig. blev lite orolig och tänkte nästan polisanmäla /Britt

2009-04-30 @ 20:28:45
Postat av: Britt

Ah, skönt att du förtydligade dig. Missuppfattade dig helt. Blev så arg först att jag nästan tänkte polisanmäla.

//Britt

2009-04-30 @ 20:52:46
Postat av: Brandkvinnan

Ojdå. Tur att jag förtydliga mig då! /Emelie


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits