En hög med bilder

Åkte inlines igår för första gången i år. Var även första gången jag ansträngde mig mer än promenader i år oxå... Men det gick bra. Idag har jag träningsvärk på insida lår men annars i topptrim ;o)
Vilket gör våren extra härlig då man vet att man är på gång med träningen igen. Nu får man bara tygla sig och inte börja för hårt.

Igår var jag ledig på kvällen så jag passade på att köra runt och ta lite bilder. Var härlig solnedgång igår ju =)

Men först bilder från förra veckan:

Mammas födelsedagsbukett.










En vitsippa


Det bästa med att fotta blommor är att de står still. Katten däremot har man 99 procent suddiga bilder av i vaket tillstånd. När hon sover minskar de suddiga bilderna... :o)
Har är ett klart foto av tjugo suddiga.


Och blir det en klar bild så får man inte med hela katten.



Gårdagens bilder.
Liten del av staden sett från ett berg.


Träd


Taggtråd


Ibland önskar man var barn på nytt och kunde bygga kojor.


Har aldrig fottat byggnader så någon gång får man väl börja lära sig.


Fråga mig inte vad det är för det vet jag inte.


Detta vet jag däremot vad det är. En sak man kan slå ihjäl folk man ska kasta till.


Nu varnar jag för att bilderna kommer så likadana ut men har svårt att välja...








En svan som putsade sig och verkade inte bry sig om mig.




Nä jag ska inte trötta ut er med mer bilder. Tycker bara det är så himla kul att ta kort. Hade önskat mig en bättre kamera men ska väl inte klaga på den jag har. Är flera funktioner på den som man borde lära sig först. Men är på gång iaf :o)

Skriv gärna vad ni tycker, tips och förslag =o)

Kommentarer:
Postat av: Annette

Hej!

Sökte på "sad" och bilder på google och hamnade här på din sida :) Vilka UNDERBARA bilder du tagit!! Verkligen en blandad kompott och riktigt snygga.



Hoppas du haft en fin tisdag!

/Annette

Postat av: Brandkvinnan

Hej!

Man kan hitta allt möjligt på google verkar det som :)

Kul att du hittade hit!

Tack det var roligt att höra =)

Tack detsamma!

Emelie

2009-04-28 @ 18:34:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits