Vi börjar med slutet på resan

Då min bror har 1000 bilder på sin data kan jag inte lägga upp alla bilderna från resan. Däremot har jag 200 bilder så jag kan iaf lägga upp någon halvbra bild...

Solnedgång på Railay.




Snorkling vid Chicken Island


Packåsna. Detta var innan vi shoppade upp halva Kata beach. Därför ser väskan nästan tom ut. På hemvägen checkade jag in dessa två och hade en tredje väska som handbagage. Har styrketränat i två veckor genom att bära och lyfta. Hjälpte min resekamrat att lyfta hennes packning för hennes rygg. Detta var dagen efter jag fått solsting. Man var väl inte jättepigg i 35 graders värme. Men jag saknar ändå värmen.


Lite suddigt då jag åkte bil. Men man ser att det är brandbilar iaf.


Solnedgång på Kata beach


Sitter ner en liten stund mellan snorklingen på Corall Island.


Vattnet var klart


Alltid kul att åka speedboat. Ibland på 600 hk, ibland på 400 hk.


Ni får resan baklänges då jag bara har de sista korten.
Här är sista bilden i Thailand. Sorgligt, jag vet.


Detta var de sista dagarna på resan. Men ville ni ha bilder fick ni nöja er med det så länge :o)
Snart kommer början av resan. Där är de bästa bilderna.... Bikinibilder på mig låter jag er slippa ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits