Hej Sverige!

Hejsan!
Landade på Arlanda igår. Saknar Thailand redan! Har varit underbart de två senaste veckorna med snorkling, poolen och lite sol. Vi solade en halv dag på stranden. Solat lite vid poolen men annars har man varit igång hela tiden.
Vi bodde två nätter på Karon beach i Phuket, två nätter på Phi Phi, två nätter på Koh Lanta, fyra nätter på ett hotell på Railay beach för att sen bo två nätter till lite längre därifrån. Sist bodde vi de två sista nätterna på Kata beach.

Det var på Kata beach vi hittade en billig butik. Ungefär som utförsäljning. Köpte jättemycket! Flera JL (falska) munktröjor för cirka 50 kr. M och jag var helt saliga, som ullared fast bättre. Vi märkte att priserna hade gått upp överallt i Thailand den sista tiden...

Var vaken ett dygn igår då Sverige ligger 5 h efter. När vi checkat in bagaget igen till nästa flyg tog vi lite att äta sen flög vi hem. Väl framme gick vi ut för första gången i Sverige på två veckor. Brrr... För oss var det 20 graders skillnad medan de här hemma tyckte det var varmt nu...
Kom hem i fint vårväder.

Är hemhemma nu och ska titta på alla tvprogram man missat. Sen blir det julklappsutdelning :o) Hade runt 10 kg ner, 21.8 kg hem. Men då har man massa snäckor, sand från Poda island =o)

Nähe bilder och mer info får ni imon. Just nu försöker man vänja sig till de dagliga rutinerna.

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Jag väntar, och jag väntar... ...jag vill se bilder!!!!

2009-04-02 @ 16:13:55
Postat av: Brandkvinnan

Nu fick du se några bilder iaf :)

2009-04-03 @ 12:43:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits