Spagat

Lekte med Mathias i skogen i lördags. Han tycker det är jättekul att klättra på stenar och att åka på mosters rygg.
Tvättade  min bil, mammas bil och min cykel igår. Sen körde jag hem och bytte om till träningskläder. Premiär med shorts i år!
Åkte inlines till brandstationen för att styrketräna. Blev kvar där i tre timmar med inlines på :o) Var jättebra underlag i vagnhallen då de kört ut brandbilarna för att tvätta golvet. Fast när det var blött såg jag inte oljan. Åkte ner i spagat*aow* :)

Hängde med upp på lunchen och pratade lite. Gick för att styrketräna sen. Började lugnt med lite bänkpress, situps m.m
De skulle ha övning om skogsbrand så jag var med och lyssnade på genomgången och tittade på utrustningen.
Efter massa tet och bus åkte jag de 4 km hem.


Sitter på jobbet idag. Ska sitta stationärt hela veckan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits