Inlines

Så underbart att värmen har kommit!
Dessutom njuter man varje sekund man kan träna. Slippa flåsa varje gång man går i trappen eller leker med systersonen. Idag firades även friskheten med lite dans. Förhoppningsvis satt taklampan fast i lägenheten under :o)

Längtar till valborg då man ska hemhem och grilla. Har inte ätit grillat i år än så det är hög tid! Men elda är det inte tal om. Eldningsförbud. Så egentligen skulle man vara på stationen den kvällen men de kommer nog inte få något larm ändå.


Undra om juice är så nyttigt egentligen. Köper koncentrerat så det blir lite billigare. Märker med en gång att man börjat träna då man får dricka mer.
Åkte inlines 5 km igår. Tog en ny väg och kom ut på kullerstenar med grus på. Gick inte snabbt vill jag lova. Man ser ju ingenting när det vibrerar! Vet inte om jag har dåliga inlines för det blir suddigt när man kommer på för dålig asfalt med.
Men inlines är riktigt kul att åka, mycket roligare än att cykla.
Får snart börja jogga men måste börja med mjuk underlag. Bor ju vid massa asfalt så det är inte bra för knäna.
Har tränat varannan dag men igår tränade jag två dagar i rad och kände att kroppen var trött. Självklart bli man trött av att träna men ni förstår säkert. Har ju inte tränat på ett halvår.

Är annars inget speciellt som händer i mitt liv just nu. Jobb, träning, familj och vänner. Räcker för mig =o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits