Markör

Fick sms av en brandman igår som undrade om jag ville vara offer på lördag. Självklart vill man det :)
Men jag vet inte förrens på lördag vad jag ska göra. Undra vad brandmännen nu har hittat på*hehe*.

Man har efter alla år fått ha slöja och pratat icke svenska på trafikolycka, utkasad ur tåg, ut genom fönstret från buss, buren från maskinrum i stor färja, räddad ur isvak, vinschad av helikopter, varit på rejvparty i källare i hus som skulle eldas upp, suttit i ett garage med död fladdermus, uppdragen av båt från vattnet och sen blivit ikastad igen och X antal ggr blivit utburen ur rökfyllda contianrar.
Men jag tröttnar aldrig och det är lika kul varje gång :)

Så det ska bli väldigt intressant på vad man ska utsättas för denna gången :oD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits