You'll Be In My Heart

Humöret går upp och ner. Ena stunden kan man skratta, och i andra stunden gråter man. Märke att man jobbat en del för första gången man kunde komma hem och sätta sig framför tvn med en liten cider så kom tårarna på riktigt. 
Typiskt så jobbade man när man läste annonsen i tidningen. Var inte alls lätt att hålla tillbaka tårarna men var tvungen då man hade ett jobb att sköta. 
På torsdag är det begravning och jag bestämde mig igår för att gå. Var tvungen att höra mig lite för innan jag bestämde mig. 

You'll Be In My Heart




Är ledig en dag på två veckor och den dagen var i söndags. Då var jag hemhemma för att sola lite. Klippte gräset och tvättade bilen i bikini. Sprang 6 km på skogsvägar och stigar och det kändes riktigt bra. Då jag glömt sportbhn testade jag silvertejp så inte bröstet skulle hoppa. På köpet fick jag skavsår så det var inget att rekommendera ;o)

När jag kom hem från jobbet igår hade jag en blind fläck på ögat. Såg inte på en punkt under vänster öga, riktigt läskigt. Mådde illa och hade ont i huvudet så efter att ha tvingat i mig lite mat gick jag och lade mig. Efter en timme mådde jag bättre. Körde ner till stationen för att gå rullband men orkade bara en halvtimme. Man kan inte ligga på topp jämnt. 
Fick en kram av M som varit ledig i nio veckor(!) =) Kul att se han igen :o) 
Idag ska jag klippa mig på drop in, diska, städa lägenheten, baka muffins och får se om jag hinner med en fika hos en vännina. Träningen hoppar jag idag. Det är så himla tråkigt väder så då kan man lika gärna hålla sig inomhus.

Har fått nya grannar efter 4 månader. Så nu har man inte ovanvåningen för sig själv...   

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits