Vila i frid =´(

I måndags fick jag reda på att en person jag känt i 6 ½ år har gått bort. Så därför är min sinnesstämning lite låg =(
Jag kommer sakna honom :´(




Var hos syrran igår för att hjälpa till att bygga stenmur. Men blev mest lek med Mathias. 
På kvällen hörde jag att brandmännen var på väg till röklukt i trapphus. Skickade ett sms till min kompis som bodde på samma gata de skulle till. Då hade hon precis bränt tacos så när hon fick läsa smset och hörde brandbilarna sprang hon ut på gatan i tron att de skulle till henne. Men det var inte hennes trapphus det gällde. Haha, jag skrämde henne rejält utan jag visste om det. Vad är oddsen för att hon bränner tacos samtidigt som det luktar i ett annat trapphus på samma gata, och att jag skickar sms just då?

Efter att jag gjort en stängning på kvällen såg jag en bil stå mot färdriktningen upp mot trottoaren (förvisso bara bussar som får kör den färdriktningen men ändå). Ser att det står två personer på en innegård. Frågade om det var deras bil. Jo det var det ju så han körde iväg rätt snabbt. Hihi, I got the power =) I denna staden är det inte mitt bolag som har hand om felparkeringar, men det kunde ju inte han veta. Han trodde väl jag var så snäll och inte bötfällde honom :o)
Hade nog inte varit tyst om jag gått privat heller för det var ett väldigt dumt ställe att ställa sig på. Brandbilarna hade ju blivit hindrade om de fått utryckning.

Idag kom syrran, Mathias och mamsen på besök =) ♥ Mathias ♥ har fullt upp med att titta på allt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits