Hemma från Öland

Körde iväg till Öland i fredags och sov där i tre dagar. Vi bodde hos en polis i Borgholm som var utredningstekniker och hade två rum till uthyrning.  Vi fick fri tillgång till trädgården och grillen. Vi gick runt i Borgholm och tittade i butikerna, de flesta hade utförsäljning =) Käkade god mat och glass. På lördagen grillade vi sen begav vi oss till Strand och festade loss.
När vi skulle sola så gick min solstol sönder så benen stod rakt upp i luften och huvudet neråt. Den hade visst gått sönder innan... Jag hittade lite verktyg och lagade den. Vågade knappt sitta i den sen :)
 
Kom hem klockan två igår. Började tre. Efter passet körde jag hem och sov för att gå upp tidigt för att rida idag.
Red barbacka på den mysiga nordsvensken Raston. Kom hem för att duscha och sen i väg till jobbet igen.
I morgonbitti ska jag till syrran och sen jobba på kvällen. Fullt upp nu för tiden =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits