Laga kolv

Igår hängde jag med syrran ned till Eslöv för att lämna en kolv från 990n som läckte. Kolven vägde 940 kg!! Snacka om tungt släp... Är inte många på hennes jobb som har CE-kort så hon fick äran att köra massa mil.

Då det tar ett tag att laga körde vi till Lund och shoppade lite så länge. Jag var ju tvungen att guida henne till Nova :o) Var längesedan man var i Lund nu. Tänk att det är 1 ½ år sedan man slutade SMO.
Läskigt vad tiden går fort.


Har varit ledig hela veckan. Ridit Ceasar (varmblodet) tre ggr, ridit den vita nordsvensken Nisse en gång, en annan mörk nordsvensk som heter Tindra. Ridit fem ggr på fyra dagar :o) I like!
Jobbar idag mellan 12-18 sen blir det julbord. Typiskt så ringde dom från flyget 5.19 idag och behövde hjälp. Varför blev det just den dagen jag jobbar? Synd...
Och nu undrade chefen om jag kunde ta ett pass på söndag och då är det födelsedagskalas för syrran, hennes sambo och älskade systersonen. Har bokat in det länge så jag måste gå på det.
Dumt att jag får tider när jag absolut inte kan. Hade kunnat de andra fem dagarna i veckan men då har jag inte behövts.

Jaja. Det var väl meningen att jag skulle komma ifrån jobbet litegranna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits