Drifting

Första snön har kommit :)
Har blivit lite varv med bilen *mohaha*. Är så himla skoj att köra bredställ (eller vad man nu kallar det) :)
Bakhjulsdrift is da shit!

När jag jobbade på flyget igår tänkte jag lite fel. Frågade mina kära kollegor: Hur länge är tåget försenat?
Alltså, hur snurrig får man bli? Sen när jobbade jag på en tågstation?
Tur man har förstående kollegor :oD


Har väl inte mycket att skriva om. Mina göra lista är lång och folk drar och sliter i mig så man får verkligen pyssla ihop fritiden så man hinner med allt. Men det är så klart mycket roliga saker. På lördag tex ska vi tolka. Alltså pulka/skidor efter häst :oD
Får se om man är hel efter det.

Ha´de gott i snöyran!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits