IQ fiskmås

Alltså hur korkad kan man bli?
När jag skulle få igång adventsljusstaken förra veckan så satte jag i den i timern men den funkade inte. Skruvade åt alla lampor och bytte till en vanlig kontakt utan timern. Funkade fortfarande inte.
Köpte lampor idag och bad min bror kolla vilken som inte fungerade (han har en liten slags penna som lyser om det är ström i lampan). Alla lampor fungerade. Så satte han på den med knappen på staken.

Måste vara fel på förlängningssladden som jag har sa jag. Tog hem den, satte i den i timern, funkade inte. Tände på knappen och så vips fungerade den. Jag finner inga ord. Hur sjutton kunde jag missa att kolla att det fanns en knapp på sladden? *dunkar håvet i väggen*.


Hur som helst har dagen ändå varit bra. Har klippt mig, gjort lite ärenden på stan, ridit Ceasar och tränat på stationen.
Ceasar vände runt på en femöring idag när en bil körde förbi. Han är inte rädd för bilar utan helt enkelt fjantig. Men tur jag satt kvar :o)
När jag gick på rullbandet kändes det hur bra som helst i kroppen. Äntligen på gång igen. Nu måste jag bara börja luuuugnt.
Bad pappa sätta sig på golvet igår. Tog tag om honom och lyfte upp honom tre ggr. Kändes jättebra i kroppen trots att jag inte styrketränat på tre mån. Så för att sammanfatta livet just nu: UNDERBART!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits