Vi vann!

Gott att räddningstjänsten vann med 6-1. Vi spelade mot ett väktarbolag (dock inte mitt) i finalen. Hade inte gjort ett enda mål på de andra matcherna men i finalen gjorde jag tre st(!). Riktigt imponerad av mig själv.

Hehe direkt i första matchen skulle jag försöka ta bollen från en polis som kom mot mig vid sargen. Jag ställer mig lite i vägen och så helt plötsligt låg han bredvid sargen. Fick en smäll på knäet men annars står jag helt upprätt på samma ställe. Brandmännen ropade: Bra Emelie! Jag var fortfarande förvånad att polisen dåsade i backen ;o)

Min arma lilla kropp har lite blåmärken och ont i hela kroppen. Blir lite smällar när folk dundrar in i varandra... Men det var skoj som attan :)
Var "lite" bortdribblad en massa gånger men kämpade på rätt bra ändå.

Just nu är jag lite stel och öm men träningsvärken kommer inte förren imon. Då lär jag nog inte vara lika rapp i benen ;o)

Nu tv och kanske en film?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits