Ingen resa

Nu är man hemma igen. Vi gick upp halv fyra inatt för att ta oss till Arlanda för att leta lediga plater. Fanns inget ledigt till något ställe man kunde bada.

Bröstet har blivit riktigt täppt igen. Harklar slem hela tiden och allmänt svårt att andas. Jag har tagit ledigt från jobbet för resan och då förlorat många timmar. Får knappt något alls denna månaden. Nu blir det bröd och vatten ett tag framöver.
Man lade 800 kr på flyget fram och tillbaka*suck*.
Men det var fint att flyga iaf, har man gjort det....=)

Säg något som kan pigga upp en. Snälla, vad som.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det positiva i eländet är att du nu kan ta det riktigt lugnt i ett par dagar och bara äta och sova ordentligt. Visst det blir en knapermånad nästa men det går faktiskt att överleva ändå - Du fick två veckor att återhämta på - ta vara på det lyxtillfället och var rädd om din kropp!

2009-02-19 @ 23:23:47
Postat av: Sanna

Det positiva i eländet är att du nu kan ta det riktigt lugnt i ett par dagar och bara äta och sova ordentligt. Visst det blir en knapermånad nästa men det går faktiskt att överleva ändå - Du fick två veckor att återhämta på - ta vara på det lyxtillfället och var rädd om din kropp!

Postat av: Brandkvinnan

Ja jag får se det som det. Hade jag åkt nu hade jag nog inte orkat snorkla så mycket pga bröstet. V 12 blir det nog resa till Mexico eller Thailand :o)

2009-02-21 @ 13:34:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits