Inget brev

Har fortfarande inte fått besked än. Väntar på posten idag igen. Har ringt ner till samariten men de tar inte emot samtal för tillfället =( Så jag väntar vidare. Idag är det 15 veckor. 105 dagar. Vänninan frågar gång på gång om vi kan träna.
Jag kan fortfarande inte träna ju ;o(

Ansträngde mig lite igår då syrran skulle ha bort en buske. Den var djupt nere så man fick ta i för kung och fosterland. Jag högg med spettet och fick vila rätt ofta. Sved i bröstet av kylan. När Mathias vaknade gick jag in och var med honom. Han älskar när man lyfter honom och snurrar runt men min kondition orkar inte många varv.
Fattar inte hur mycket snor som finns i bihålorna egentligen, rinner ju ofta bakvägen.

Jag hörde nyss brevbäraren. Gick till dörren, pulsen gick snabbt upp. Reklamen for in genom dörren. Inget brev.
Är det någon som driver med mig? Hur kan det var så svårt att skicka ett brev? Har de problem att läsa bilderna eller vad gör dom?

Denna väntan gör mig galen!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits