Resesugen

Just nu planerar resevännen och jag en ny resa som förhoppningsvis blir av. jag håller på att försöka byta pass då chefen inte vill ge mig ledigt. Men J säger att jag har rätt till att neka pass. När jag frågade chefen om man kunde lämna in ledighetsansökan skrattade han bara att sa att den måste beviljas av någon.
Suck. Men med lagen på min sida ska jag fan resa!

Antingen blir det Thailand eller Mexico :o)

Harklar upp slem från bröstet hela tiden, ont i öronen och halsen. Fattar inte varför det inte går över. Äter ju grönsaker och tränar inte. Jaja... hoppas jag blir friskare till resan...

Här kommer bilder från flygturen iaf:

Innan landing.


En liten del av Arlanda.


Bomull


Mer bomull


Vatten under vingen som glittrar


Ölandsbron


Öland


Någon by... På väg neråt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits