Tjohoo!

Jippiiiiie!

Den 16/3 åker jag till Phuket i Thailand. Första natten ingår i flyget men sen reser vi runt själva som backpackers :) Kostade 5450 kr. Plus eget boende såklart.
Jag längtar så förbaskat. Nu hinner man iaf planera lite. Vi kommer hem 31 mars.

Har inte gjort så mycket i helgen. Pappa lärde mig svetsa, inte världens lättaste. Brände till på benet och håret, hurt's like hell!! Men det var roligt :o)

Fasikens vad häftigt, jag ska till Thailand :o)

Någon som har tips som man absolut måste se i Thailand?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

"Någon som har tips som man absolut måste se i Thailand?"



En brandstation!

2009-02-26 @ 17:06:40
Postat av: Brandkvinnan

Hehe finns det brandstationer där? =) Jag får se om man hittar någon. Lovar att jag tar bilder isåfall ;o)

2009-02-26 @ 19:10:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits