Vilken dröm...

Drömde en mysko dröm igårnatt. Jag ronderar bland annat på ett kontor som är fyra våningar. I mitten är det en trappa, står man längst ner ser man upp till fjärde våningen. Hur som helst så drömde jag att jag stod längst ner och skulle precis släcka, tittar upp och får se en kvinna med lång röd rock som klättrar över räcket. Jag ropar nej, hoppa inte och börjar springa uppför trappen. Hinner bara ta två steg innan hon hoppade. Då vaknade jag med ett ryck. 
Hur sjutton kan man drömma så knasiga drömmar?

Nästa gång jag gick ronden träffade jag inte på en själ iaf... =) Tack och lov.

Nu är det bara 7 timmar kvar innan det är helg. Längtar till imon. Ringde brandmästaren nyss och frågade vilken insatsövning de skulle ha. Man är ju inte riktigt i toppform så man kan inte vara med på vad som helst.
Det blev så att jag ska vara markör :o) Jag hade kunnat titta på oxå men roligare att vara lite delaktig på något sätt.

Till sommaren blir det nog inte mycket besök på stationen för min del. Kommer jobba en hel del då alla har semester. Men det blir bara mer pengar till mig :o)

Kommentarer:
Postat av: Husse o Arek

Tack för tipset om hunden från Molars. Lät spännande, men jag vill helst ha en unghund. Tre år är liiitee för gammal. Tack ändå för engagemanget!



Husse


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits