Västindien

Jaha.
Igår klockan halv tre ringde min kompis och undrade om jag ville hänga med hennes kompis till Västindien idag då hennes kille inte skulle med och pengarna skulle hon inte få tillbaka. Vid tre ringde jag jobbet och fick ledigt två veckor.
Packade väskan och körde till flygplatsen. Där tog jag flyget 19.30 till arlanda. Första gången jag åkte flyg.
Träffade kompisen på Arlanda och vi övernattade i ett litet krypin. Klockan 12.30 skulle flyget iväg till Västindien men nu är det strejk där.
Kanske vi får åka 12.30 imorgon men är inte säkert. Jag visste att det var för bra för att vara sant. Aldrig ska man ha flyt här i livet... 

Jag som har med mig kameraminne till över 1600 bilder. jag kan ju alltid ta kort på flygplatsen.... 

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Vilken otur du har!

2009-02-18 @ 19:03:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits