ARN

Var hemma hos syrran häromdagen. När jag satt i soffan kom älskade systersonen och satte sig tätt intill. Lade armen om honom och han höll i min tumme medan vi tittade på brandbilarna i utryckning som jag spelat in i mobilen. De stunderna gör verkligen livet värt att leva :o)
Jag körde även han i skottkärran och sen körde vi åkergräsklipparen några varv. Hihi, den tycker moster är rolig att köra ;oD

Igår var jag och vänninan i Kristianstad. Jag skulle egentligen inte ha något men det blev en hel del. Har för första gången i mitt liv köpt ett par finstövlar, och det är inte illa för att vara en gympadojja tjej ;o)
Jag köpte målarduk, färg och penslar men vet inte vad jag ska måla. Spolarvätska och motorolja köptes på Biltema.
Sen en massa småsaker.

Filmerna kom igår så jag tittade på Arn 1 och 2 igår.
Ni som inte sett tvåan kan ju sluta läsa.
När den dumma soldaten dog död på hans fina häst kunde man ju inte hålla tårarna tillbaka. Viktiga hästar i mitt liv har försvunnit på ett eller annat sätt. Fast i filmen skulle nog den hästen vara trettio år om man ska följa tiden.
Och slutet var tragiskt, han kunde väl levt lite längre? Suck varför gråtar man för en film? Men å andra sidan, med en 42 tums tv, surroundhögtalare så levar man sig in i filmen rätt bra.

Tillbaka till verkligheten.
Idag och imon ska väktarbilen åter igen köras av mig. Undra vad som händer idag? Hoppas kvällen blir lugn utan larm, överfallslarm och inlåsta nycklar.

Är sugen att gå en runda i det fina vädret men vet att jag måste spara krafterna till ikväll. Blir mycket trappor idag*pust*. Men i förgår kunde jag faktiskt springa över ett övergångsställe utan att ha munnen öppen! Vilket framsteg :)
Fick tid till datortomografi den 30 jan. Hoppas man kan få se en bild av sin hjärna sen :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits