Fick inte vad man betalade för

Nu har jag lugnat ner mig lite, inte bra för hjärtat att bli arg ;o)
En timme kvar till ronden. Sen hem så fort som möjligt då man börja sex imon.

Köpte kycklingsallad på ett ställe jag aldrig varit på. Betalade 55 spänn och förväntade mig få mat för pengarna. Jotack! Hade inte ens mättat en unge! Tappade hakan när jag öppnade locket. Salladen täckte inte ens botten på kartongen. Och min vännina köpte kebab med bröd. Var mest bröd och ingen kebab. Ingen av oss blev mätta utan bara förbannade. Aldrig mer jag köper på det stället.

Tänkte jag kunde ha med mig lite till jobbet för det brukar bli över. Så jag knaprar nyttiga riskakor istället...



Undra om man kan borra hål vid bihålorna och sen suga ut med dammsugan =) Slurp och så hade man blivit frisk :oD
Hehe 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits