Nu har tomtarna åkt ut

Det straffar sig att äta onyttigt!
Skulle riva chokladen till glassen och råkade komma för nära rivjärnet med knogen på tummen. Vilken tur att skinnfliken satt kvar annars hade det blivit glass och choklad med hud! ;o) Najsigt.

Nu har alla tomtarna åkt ner i källaren. Funderar på att kasta eller sätta ut pepparkakshuset på gräsmattan på baksidan till fåglarna (och hundarna som de rastar) men det ses väl som nedskräpning...
Glömde nämna att jag vann pepparkakshustävlingen :)

Stjärnan och adventsljusstaken har med åkt ut. Lampegranen vettitusan var jag ska göra hän. Får inte plats i någon låda.
Måste köpa gardiner till köket. Kan ju inte ha julgardiner längre. Men det är ingen brådska.

Nu är det tre dagar kvar tills jag ska till astmasköterskan. Fast jag tror inte hon ska se om jag har ansträningsastma då, utan bara vanlig astma.
Samtidigt som jag vill ha ett svar så snabbt som möjligt då detta är olidligt vill jag ändå inte ha det. Jag vill gärna leva på hoppet liiite till, please.
Men givetvis tror jag på ett positivt svar. Det är immunförsvaret det är fel på, inte lungorna! När jag tyckte jag var täppt förra hösten hade jag värden som en tjej på över 1.80 m! Mina lungor är superbra, nu ska jag bara övertyga denna läkaren :o)

Snön är borta. Försvann över en natt. Både synd och skönt. Ska jobba nu fredag kväll och lördag natt så halka vill man inte ha.
För alla er SMOare (och resten) tipsar jag er om en lärorik blogg-->
http://borisolsson.wordpress.com/

Kommentarer:
Postat av: sanna

Jag ska ge dig lite motivation :0)

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1467195&o=12&k=1287&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(12)k(1287)yo(17))a(20)sp(65)sr(1)c(847D4AD0)%26ps%3d



Världens längsta och omständigaste länk och jag vet inte hur man gör den kortare :(



Nåja, det innebär flytt men de har haft annons ute ett par gånger under det gångna året och kommer säkert ha det igen även om jag är fullt införstådd med att du inte kan söka i denna omgången. Jag kan garantera dig ett jättespännande arbetsområde som bla innehåller en av Sveriges största hamnar. De är ett superbra gäng!!!

2009-01-09 @ 19:05:32
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Brandkvinnan

Oj har nog inte sett en så lång länk innan :)

Tack för tipset! Känns skönt att veta att det säkert är någon plats till mig någonstans när tiden är inne.

2009-01-13 @ 12:19:41
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits