S.O.S *sjunger*

Vi blev klara med inventeringen två timmar tidigare än förra gången. Så arbetspasset slutade på 15 timmar*money*.

Har inte hänt så värst mycket sen sist. Har varit hemhemma, hos syrran, jobbat natt, bjudit familjen på middag. De har precis kört. Min bror hjälpte mig med att sätta upp lampor i tv-hyllan. Den är så mörk så det behövdes lysa upp lite.

Var så trött inatt så jag fick stanna och sova tio minuter. Annars hade jag hamnat i diket till sist. Men efter powernapen så var man fit for fight igen.
Efter sex timmar sömn fick man gå upp igen. Måste vända tillbaka dygnet för jag ska rida imorgonbitti. Min faster har en nordsvensk som jag ska rida :o) Sen på kvällen ska jag klättra stege på brandstationen om det blir någon tid över efter deras uppgifter. Jag får se hur det blir. Men hade varit kul då jag inte klättrat hela vägen upp någon gång.

Får snart beställa bilder medan de har sänkt pris. Ska förstora en hel del bilder. Tänkte ha det i soffbordet under glasskivan. Hade varit kul med ett bildkollage där i :o)

Nähe jag har inte så mycket att skriva om. Ni får ha en trevlig kväll =oD

Älskar denna
filmen :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits