Ridit

Bilder från gårdagens ridtur...


Jag på Samsung


Samsung och en haflinger


Nordsvensk är han


och nyfiken på min kamera...


Var på brandstationen hela kvällen igår. Blev inget stegklättrande men det blev mycket skratt iaf :o) Ska klättra stege på söndag istället =oD Då är jag förhoppningsvis även piggare.
Åkte hem vid tjugo i elva.
Körde till syrran i morse och busade med Mathias. Men det var inte mycket jag orkade.

Chefen ringde två timmar innan ett pass och ville jag skulle jobba. Sa att jag var hos syrran, han ifrågasatte och jag fick verkligen tjata att nej, jag kan inte jobba! Men tackade ja att jobba imon. Börjar 6*zzz*. Egentligen borde jag inte sagt ja. För jag känner att jag har ingen energi kvar i kroppen. Viljan att hålla igång som om man vore frisk har satt sitt pris. Men jag får skylla mig själv att jag inte vill sitta i lägenheten och uggla. Men idag ska jag bänka mig framför tvn och bara vara.
Fick schemat för febuari, 57 timmar fick jag bara. Så jag får hoppas jag får mer timmar annars blir det inte mycket pengar. Suck...
Ångrar nästan att jag flyttade hemifrån. Men jag ville ju ha ett eget liv så då får det svida i pengarna. Jag får hoppas att lönen räcker till framöver. CSN-lånet ska ju nu börja betalas*hua*.

Några av mina ovänner som håller mig vaken. Hagelgevär någon? =oD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits