Hemma idag

Efter att ha jobbat fre-lör, stationen sön, jobb mån-tis, hemhemma ons och drog runt Mathias i pulkan är jag idag hemma i min lägenhet.
Idag mår jag illa. Tror jag är lite trött efter gårdagen. Man e ju inte riktigt på topp än så jag blev helt slut efter att härjat med systersonen i snön. Men det var det värt. Första gången han och jag åker pulka :)
Pyttesmå fotspår i snön....


Har haft min kamera i snart ett år. 5383 bilder har jag tagit. Självklart är de mesta skräp. Men man måste ta många bilder för att få en kanonbild :o)

Hade en mardröm inatt men nu kommer jag inte ihåg vad den handlade om. Vaknade med ett ryck vid ett-tiden då mobilen pep. Visste först inte var jag var, vilken tid det var, skulle jag gå upp? Var det morgon, kväll eller natt? Man har ju inga regelbundna sovtider när man jobbar som väktare precis.
När jag såg att det var sms och klockan var mitt i natten kom jag på att jag var ledig idag. Bara till att somna om.
Läste på någon nätblaska att sömn var bästa botemedlet mot förkyldningar. Då har man gjort rätt med att sova till lite ibland.

Idag snöade det när man gick upp =)
Har inte jättemycket planer för dagen. Vara hemma och ta det fiesta. Diska lite. Tomtarna får väl snart åka ut...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits