Dimma över staden

Nu är det åter en ny dag. Tiden flyger fram så jag försöker ta tillvara på tiden så gott det går.
Just nu jobbar jag. Jag lyckades somna om mellan snoozen med lampan tänd i morse. Men efter andra ringningen var jag tvungen att gå upp. Försökte först att önska att det vore fredag men ack så dåligt det gick. Jobbet var tvungen att bemannas och idag var det min tur.
Eftersom jag sällan är uppe när solen går upp tänkte jag att idag ska jag äntligen se soluppgången! Jo tjena! Dimma över hela staden. Men hoppas på att det klarnar upp under dagen, då blir man lite piggare.

Just nu kopierar jag kartor :o)

Fyra timmar kvar... Ikväll ska jag hemhem för att sova där då mamma och jag ska upp tidigt och inventera. Jag får se om man orkar hela dagen, en massa coca-cola kommer det bli ;o)
Grr glassbilen körde nyss förbi. Undra om man kan råna den på glass*smaskens*.

 Nu körde den fina brandbilen iväg. Funkar telepati?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits