God fortsättning.

På nyårsafton kom syrran och co för att titta på de nya sakerna i lägenheten. Sen tog jag Mathias i deras bil för att köra han hemhem. Mamma och pappa skulle vara barnvakt över nyår.
När jag skulle göra mig iordning där hemhemma hade den oöppnade julmusten läckt på min klänning och resten. Ahhh... Fick senare stå med hårfön efter en sköjlning. Men jag hann i tid till festen :o)
Då jag skulle vara fyllechaffis till syrran fick jag hålla mig nykter. Men sugen var jag på att ta en snaps turkisk peppar.
Vid halv tolv hämtade min bror mig för jag skulle titta på raketerna där hemma, min bror hade köpt en stor låda.
Tog en del bilder men kan inte lägga upp det nu. Sitter på jobbet. Sen körde jag 4 mil bort för att hämta upp paret. Sen hem till dem och sen äntligen hem till mig*gäsp*.

Vilket härligt väder det var igår =o) Jag passade på att gå en runda, premiärturen efter nio veckor. Jag gick lugnt och tog massa bilder, så jag stod väl mest still antar jag. Men jag kom ut en runda iaf.
Jag fick gå rundan där min syster bor för jag hade nämligen deras bil.
Efter det körde vi hemhem för att äta pizza med hela familjen. Mathias var lika glad att se mig och det härjades lite granna :o) 
När jag väl kom hem igen skulle granen ner. Kommer ändå inte vara hemma så mycket nu då jag jobbar fredag till tisdag.
Klippte ner hela granen i molekyler. Tre papperspåsar fylldes och granen blev väldigt naken, bara stammen kvar.
 
Var täppt i bröstet när jag skulle lägga mig igår. Tänkte att det var nog bara för jag varit igång ett tag.
Men imorse var jag mer förkyld. Har haft ont i bihålorna ett bra tag nu och idag e det inte bättre. Snoret rinner ännu mer och bröstet är nästan lika täppt som för nio veckor sedan.
Om det nu finns en gud som många tydligen tror på så tycker han nog inte om mig...
Det kan ju inte vara rundan jag gick för det var betydligt mindre än kvällsronden här. Och det har ju gått bättre och bättre med den.
Så det är väl bara till att ringa läkaren - igen!
Det typiska är att jag jobbar 6-12 och 16.30 - 23.30 idag. Sen 6-18 lördag och söndag. 16.30 -23.30 på måndag och tisdag. Passade att förkyldningen kom tillbaka... Eller ja, den hann ju aldrig bli helt bra.

Jag och min kropp har inte samma åsikt..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits