Hos polisen

Man blir så himla glad av denna låten. Har ingen aning om vad de sjunger om i för sig...

Var hos polisen idag med min bror för att förnya passet inför Tyskland nästa vecka. Precis när jag tagit foto säger hon att mitt pass gäller minst ett halvår till*gah*. Men min bror behövde iaf ett nytt.

Tränade armar idag. Så härligt att kunna träna, har förvisso bara varit frisk tre veckor än så länge men känns som en evighet  :) Bastade efteråt vilket är så skönt!

Efter detta kvällspasset väntar 4 nattpass på extrabevakning. Ingen obehörig får komma in på området nu när festivalen är här.
Sen Tyskland i två dagar. Några få pass och sen Öland :) Ev Gotland eller Ystad däremellan.
Så man har lite roliga utflykter att se fram emot :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits