Övertid denna månaden igen

Har blivit dubbelpass och extrapass dessa dagarna. Ser framemot löningen =)
Tog en inlinestur igårkväll och kände mig rätt pigg. Medicinen mot allergin verkar hjälpa. Ser positivt ut för framtidens träning :o)

Slutar snart och ska ev bada idag. Men jag vet inte när, var eller med vem. Bada själv är ju så tråkigt. Men har inte badat än i sommar så det borde vara dax nu. Inlines eller styrketräning idag? Jag har sådan beslutsångest idag.

På jobbet idag hörde jag räddningstjänstens radio att de skulle ut på larm. De var inne på området så jag öppnade båda bommarna redan innan de satte på sirenerna =) Inte ofta de får den servicen när de ska ut, så de dundrade förbi vakten i bra fart och satte på sirenerna precis bredvid. Det var väl det som var det mest spännande på jobbet idag...

Nähe, njuta av solen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits