Bilder från Tyskland och Ystad

När jag skulle köra ronden häromdagen fick jag ta en V70N då 850 var på verkstaden. Helt plötsligt började ryggstödet röra sig mot ratten. Jag försökte febrilt hitta knapparna som styrde denna oönskade rörelse som gjorde att jag kom väldigt nära ratten. Efter att ha stannat bilen och försökt leta efter orsaken förstod jag att den stora maglighten tryckte på knappen på vänstersidan. Kunde bli följade rubrik i tidningen dagen efter: Väktare hittades livlös i bil efter att ha klämts mellan ratten och sätet av oförklarig anledning.
Haha =)

Fyrverkerier efter festivalens avslut.





Öresundsbron


Tunneln


Stora bält


I Hannover


Hannover Zoo


Varför måste de stå på ett ben? Måste vara jobbigt i längden...




















Rummet vi bodde i i Ystad


Ägarna till rummet hade en söt kanin :)


Ystad är en himla mysig och fin stad


En konstig staty på torget








Tosselilla


Cool snubbe =)


Söta kaniner =)


Jag leker Tarzan


Till min förvåning höll repet även till stora barn :o)




Studskudden var skoj =)


Dödens rutschkana


Blev lite många bilder på en gång men har inte suttit på datorn hemma.
Slutar klockan två idag sen ska jag hemhem. Är ledig resten av veckan sen*tjoho*. Då är det Öland som gäller.
Blir 169 h denna månaden och är säker på att det blir mer än 165 h nästa månad. Sen går väl timmarna neråt..
Har köpt en drömfångare men den ville inte riktigt funka inatt*gäsp*. Jobbigt att springa ifrån otäcka personer hela tiden. Kanske därför jag har så förvånadsvärt bra kondis när man springer hela nätterna? ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits